Reis mei 2026

De 9e reis alweer naar Pakistan. We gingen deze keer kort, één week en hebben zo’n beetje voor 3 weken aan afspraken in deze week gestopt…

We hebben onder andere in Islamabad de organisatie Pakistan Partnership Initiative ontmoet. Een zeer professionele organisatie die zich ook inzet voor het vrijkopen van mensen uit schuldslavernij. We zijn oriënterend in hoe we samen kunnen werken. En omdat we toch in Islamabad waren ook langs de Nederlandse ambassade om oude en nieuwe bekenden te ontmoeten.

Ook hebben we families ontmoet die we willen gaan vrijkopen. 5 gezinnen van één famille en 2 andere gezinnen die we hebben leren kennen op andere baksteenfabrieken. Voor allen gaan we plannen maken. Het was een mooie, hoopvolle en hartverwarmende ontmoeting.

En zoals elke keer proberen we met de bevrijde gezinnen en met de weduwen met gezinnen gezellig pizza te eten met elkaar. Wat was dat weer een geweldig feest. De transformatie blijft geweldig om te zien en is het resultaat van al onze inzet. GEWELDIG!

We zien uit naar onze volgende reizen en werken ondertussen stevig door aan de www.baksteencampgne.nl en andere plannen. Dank iedereen voor de bijdrage in welke vorm dan ook!

Yes, ik draag mijn steentje bij!

Naam(Vereist)
Specificeer uw project.
Optie